Ovo je usledilo nakon pada od 9,1 odsto u prvom kvartalu godine u poređenju sa istim periodom 2023.
Sama vest nije iznenađujuća jer novije generacije izbegavaju motocikl kao sredstvo za prevoz i rekreaciju. Japanski sistem javnog prevoza je odličan i nudi mnoge isplative alternative vožnji automobila ili motocikala.
Istraživanje koje je sproveo Piece of Japan jasno je pokazalo da je većina motociklista između 50 i 60 godina.
Međutim, ova vest ima osećaj ironije jer japanski motocikli i dalje dominiraju udelom na globalnom tržištu motocikala.
Zaista, Honda koja vodi na globalnom tržištu pala je za 8,5%, Yamaha je pretrpela ogroman udarac od čak 18,1%, a Suzuki je takođe zabeležio dvocifren pad od 12,1%.
Međutim, Kawasaki je istom periodu ostvario ogroman rast od čak 31%.
Što se ostalih proizvođača prisutnih na japanskom tržištu tiče, Harley-Davidson je ostvario rast od 4,6%, Triumph od 10,7%, a KTM je ostvario povećanje prodaje od 23,1%.
Videti da tržište i dalje opada uprkos dobitku ovih drugih brendova samo pokazuje veliku količinu motocikala koje prodaju Honda, Yamaha, Suzuki i Kawasaki.
Ove podatke je sastavio MotorCycles Data koji prati stvarne isporuke kupcima, a ne prodaju od proizvođača do dilera.
Motomagazin.rs