„Trebalo je da prođemo mnogo bolje prošle godine“, rekao je izvršni direktor Forda, Džim Farli, prenosi Autoblog. „Ostavili smo oko 2 milijarde dolara profita na stolu koji je bio pod našom kontrolom, i to ćemo ispraviti poboljšanom realizacijom i performansama.”
Farli tvrdi da će u narednih 12 meseci biti pozitivnije. „Uzbuđen sam zbog 2023. godine, koja je ključna za nas“, rekao je izvršni direktor. „Imamo ambiciju sa Ford+ planom, snažnim timom koji ga sprovodi i linijom sjajnih proizvoda i korisničkih iskustava koja postaju još bolja.“
Ford je već započeo program otpuštanja radnika, kako u SAD tako i u Nemačkoj, gde je nedavno najavio zatvaranje svoje fabrike u Sarluisu. A glavni finansijski direktor Džon Loler rekao je da će kompanija ubrzati svoje napore da smanji troškove i da će sada nastojati da uštedi više od 3 milijarde dolara.
Kompanija se takođe restrukturirala kako bi podelila svoje poslovanje u tri odvojene divizije. Ford Pro će se baviti komercijalnim vozilima, Ford Model E će se brinuti za električni posao, a Ford Blue će razvijati automobile sa SUS pogonom, za koje kompanija i dalje veruje da će igrati ključnu ulogu u narednoj deceniji čak i kada neki rivali napuste sektor prelazeći na električnu energiju.
Ford takođe planira da poveća proizvodnju svoje električne game. To je trenutno druga EV kompanija u SAD nakon Tesle i nedavno je objavila smanjenje cena svog Mustanga Mach-E kako bi povećala prodaju i dodatno učvrstila svoju poziciju.
Ford je i zvanično novi član Formule 1 pošto će snabdevati Red Bul motorom i agregatom odnosno pogonskom jedinicom i od 2026. godine će saradnja i biti viđena “na gridu”.
B92.