ItalDesign je na sajmu automobila u Torinu 1988. godine predstavio Aztec, jedan u seriji od tri koncepta uključujući karavan Asgard i coupe Aspid. Svi oni su dizajnirani povodom proslave 20. godišnjice kompanije.
Aztec je privukao veliku pažnju sa svojim kokpitom u kojem je prostor za vozača i suvozača podijeljen. Putni kompjuter je na strani suvozača, a unutrašnjost je puna različitih dugmadi i prekidača.
Što se tiče eksterijera, bočne oplate sadrže “servisne panele”, koji se aktiviraju trocifrenim kodovima, nakon čega se dobija pristup priključku za ispuštanje ulja, alatu i hidrauličnoj dizalici.
Koncept nije bio statičan, jer ga je pokretao Audijev petocilindrični motor, čija se snaga prenosila na sva četiri točka putem petostepenog menjača. Pogon na sva četiri točka preuzet je od Lancije Delte.
U to vrijeme je japanski industrijalista Mario Mykawa video koncept te mu se toliko svideo da je odlučio da ga proizvodi. Njegova kompanija je odlučila da proizvede 50 primjeraka za japansko i evropsko tržište, ali napravljeno ih je manje od 25.
Automobil na fotografijama je 12. proizvedeni primjerak, koji se nalazio u muzeju automobila u Šangaju između 2011. i 2015. godine. Nedavno je uvezen u SAD gdje je servisiran, a sada se prodaje na aukciji.
Očekuje se da će novi vlasnik izdvojiti između 273.000 i 325.000 dolara.