Meta aplikacija Instagram testira Reels snimke u dužem trajanju, do čak 10 minuta, što predstavlja značajan skok u odnosu na trenutno ograničenje od tri minuta
Izgleda kao da kompanija Meta na svojim aplikacijama pokušava da prati korak velikog kineskog konkurenta TikTok, pa tako njen Instagram testira Reels snimke koji bi takođe trebalo da traju 10 minuta. Ograničenje trajanja bi tako poraslo za čitavih sedam minuta, što je značajna promena ovog formata.
Informacije o ovome je objavio insajder na X nalogu @alex193a4 deleći slike ekrana koje prikazuju potencijalu novu funkciju. Povrh toga, kompanija Meta je potvrdila autentičnost fotografija, ali je naglasila da one predstavljaju „interni prototip“, piše Engadget.
Ovakav potez društvene mreže Instagram omogućava joj nastavak takmičenja sa aplikacijom TikTok koja je inače postala svetski popularna upravo zahvaljujući ovakvoj vrsti video snimaka. Međutim i TikTok takođe „prepisuje“ neke funkcije sa Instagram mreže. Jedna aplikacija redovno usvaja funkcije koje je druga prvobitno predstavila i izgleda kao da će ova situacija ići u nedogled.
Treba napomenuti i da je u ovoj priči i YouTube platforma koja takođe nudi ovu funkciju, ali se ona više fokusira na kraću formu – njeni snimci ove vrste traju do jednog minuta i zovu se Shorts. YouTube je pri ažuriranju ove funkcije, umesto povećavanja dužine trajanja, nedavno dodao nove alate koji između ostalog pretvaraju horizontalni video u vertikalni Shorts format.
Ipak, izgleda da su prošli dani kada u moru društvenih mreža i platformi njih možemo označiti nekom posebnom karakteristikom. Na primer, Instagram za fotografije, TikTok za kratke video snimke ili YouTube za video dužeg trajanja. Sada izgleda svi žele da imaju sve.
Benchmark.rs