22. Marta 2023.

Instagram počeo prikazivati oglase u rezultatima pretraživanja

Instagram je u postu na svom blogu saopćio da je dopustio kompanijama da postavljaju oglase u feed koji se pojavljuje kada korisnik dodirne post u rezultatima pretrage. Promjena je zasad u fazi testiranja, no Instagram je namjerava plasirati globalno u narednim mjesecima.

U postu Instagrama se nejasno navodi da će oglasi “dospjeti do ljudi koji aktivno pretražuju kompanije, proizvode i sadržaj”, no glasnogovornica kompanije Shenny Barboza je za The Verge potvrdila da će se “oglasi prikazivati za pojmove pretraživanja koji spadaju u pravila zajednice i preporuka”. To znači da bi korisnici mogli vidjeti oglase za sva pretraživanja koja ispunjavaju te kriterije.

Osim oglasa u rezultatima pretraživanja, Instagram također uvodi nešto što se zove “oglasi podsjetnici”, koji izgledaju manje dosadni nego što zvuče. Oni šalju push notifikacije kako bi podsjetili korisnike na nadolazeći događaj ili važan datum. Srećom, pojavljuju se samo ako ih korisnik želi primati. Primjer koji je pokazao Instagram jeste “Remind me” opcija integrisana u oglas za premijeru sezone TV serije. Dodirom te opcije se može kreirati podsjetnik, a korisnik dobija notifikaciju dan prije događaja, 15 minuta prije i u vrijeme samog početka.

Očigledno je da Instagram dodaje sve više oglasa, koji se sada nalaze na stranici Explore. Explore feedovima, Reelsu, Storiesima pa čak i korisničkih profilima. To nije iznenađenje, ali je činjenica da je izgubljen još jedan dio platforme u kojem skrolovanje ne prekidaju oglasi.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare