Volkswagen bi svojim novim gradskim automobilom mogao na ulice da vrati ime koje dugo nismo čuli.
Volkswagen bi svojim novim gradskim automobilom mogao na ulice da vrati ime koje dugo nismo čuli.
“Nije lako napraviti takav automobil i da košta ispod 20.000 evra. Da bude konstruisan u Evropi, dizajniran u Evropi, proizveden u Evropi, sa lancem snabdevanja u Evropi… sve je to zaista izazovno”, dodao je on.

Istovremeno, Grunic je branio odluku Volkswagena da ne koristi ID.Every1 koncept za brendove Seat, Škoda i Cupra. On je istakao da segment gradskih automobila “jednostavno nije dovoljno velik”, i da je “dovoljan jedan brend, a to će biti Volkswagen”.

“Nije lako napraviti takav automobil i da košta ispod 20.000 evra. Da bude konstruisan u Evropi, dizajniran u Evropi, proizveden u Evropi, sa lancem snabdevanja u Evropi… sve je to zaista izazovno”, dodao je on.
Istovremeno, Grunic je branio odluku Volkswagena da ne koristi ID.Every1 koncept za brendove Seat, Škoda i Cupra. On je istakao da segment gradskih automobila “jednostavno nije dovoljno velik”, i da je “dovoljan jedan brend, a to će biti Volkswagen”.
B92.