16. Jula 2023.

Ilon Mask kaže da je Twitter prihod od reklama pao za 50%

Ilon Mask, objavio je u subotu da je Twitter prihod od reklama pao za 50% i da zbog velikog duga kompanija i dalje ima negativan tok novca

Milijarder je u tvitu u subotu objavio da kompanija treba da ostvari pozitivan tok novca pre nego što sebi dozvoli luksuz da uradi bilo šta drugo. Ovo je znatno drugačiji ton od onog u aprilu mesecu, kada je Mask izjavio za BBC da je platforma „na nuli“ i da se većina oglašivača vratila. Ovome sigurno doprinosi činjenica da je Twitter prihod od reklama pao za 50%.

Prihodi od reklama bili su sporno pitanje i teška bitka za platformu, nakon što je veliki broj oglašivača napustio Twitter pošto je Mask preuzeo vlast, piše CNN. Oglašivači su bili zabrinuti zbog moderiranja sadržaja, masovnih otpuštanja i opšte neizvesnosti oko budućnosti Twitter platforme.

Linda Jakarino, bivša izvršna direktorka marketinga NBCUniversal-a, nedavno je preuzela poziciju izvršnog direktora od Maska, a on se verovatno kladi na njeno iskustvo u oglašavanju da ih vrati u igru.

Njujork Tajms je objavio da je prihod od oglašavanja Twitter mreže u SAD u periodu od pet nedelja (od 1. aprila do prve nedelje maja) pao za 59 odsto u odnosu na prethodnu godinu, pozivajući se na internu prezentaciju. Od 1.000 top oglašivača Tvitera u septembru, mesec dana pre Maskovog preuzimanja plaftorme, samo 43% se i dalje oglašava na platformi, izveštava kompanija Sensor Intelligence.

Dodajte svemu ovome da je rivalska aplikacija, Meta Threads, premašila 100 miliona preuzimanja za manje od nedelju dana nakon što je lansirana, i jasno je da je Twitter pod dodatnim pritiskom. Mask je dodao niz mera za smanjivanje troškova ili povećanja prihoda sajta, od davanja plavih kvačica sa Twitter Blue članstvom do stavljanja Tweetdeck aplikacije iza pretplatničkog paketa.

Senka Ilona Maska ispred Twitter logoa

U četvrtak je Twiter najavio da će kreatori sadržaja moći da dobiju deo prihoda od oglasa, naizgled da bi podstakli više kreatora da se pridruže sajtu. Da bi bili kvalifikovani, kreatori moraju da imaju Twitter Blue i da imaju najmanje 5 miliona prikaza na svojim objavama u svakom od poslednja tri meseca.

Benchmark.rs

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare