19. Januara 2024.

Hyundai predstavio redizajnirani Bayon za 2024.

Hyundai predstavio redizajnirani Bayon za 2024. FOTO

Mali korejski SUV podvrgnut je diskretnim kozmetičkim zahvatima.

Foto: Hyundai promo

Hyundai Bayon je lansiran 2021, a već početkom 2024. automobil je restilizovan. Iako je već usvojio najnoviji Hyundaijev dizajnerski jezik, uključujući tretman podeljenih farova koji je uključivao par tankih dnevnih svetala, Korejci su pronašli prostor za diskretne stilske intervencije, pre svega napred.

Ono što Bayon nije imao, a sada je dobio, je LED svetlosna traka pune širine za povezivanje tih svetala, kao što može da se vidi na mnogim novijim Hyundai modelima.

Postoje i neke suptilne promene na prednjem braniku i rešetki hladnjaka koje vizuelnim efektom navode na pomisao da je automobil dobio na širini, iako su dimenzije vozila ostale iste.

Suptilno promene su primetne i pozadi – više crne plastike i preoblikovana svetla za rikverc u braniku – a osim toga, Bayon će nakon fejsliftinga imati u ponudi i četiri nove boje farbe koje je Hyundai dodao u paletu.

Unutrašnjost Bayona je već bila prilično digitalizovana zahvaljujući instrument tabli dijagonale 10,25 inča koja je bila standardna na nekim tržištima, ali glavni ekran za infotejnment je bio prilično mali (8 inča), osim ako ne biste doplatili za veći od 10,25 inča.

U modelu za 2024. veliki displej multimedijalnog sistema je standardan u čitavom asortimanu, a Bayon se na svakom tržištu isporučuje sa pomenutom digitalizovanom instrument tablom. Navigacioni sistem takođe može da bude ažuriran “over-air”.

I to je skoro sve što se tiče fejsliftinga. Hyundai nije posebno pomenuo pogonske sklopove, što bi trebalo da znači da će kupci moći da biraju između dve verzije istog trocilindarskog 1.0 turbo-benzinca. Osnovna opcija proizvodi 100 KS i 172 Nm, a snažnija 120 KS, dok maksimalni obrtni moment ostaje isti.

Još nema reči o cenama i datumu početka prodaje u Evropi.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare