20. Novembra 2023.

Hyundai počinje da prodaje automobile preko Amazona

Dvije kompanije obznanile su na Salonu automobila u Los Anđelesu široko strateško partnerstvo sa ciljem da kupcima pruže nova inovativna iskustva.

Ova strateška saradnja uključuje to da Amazon pokreće onlajn prodaju Hyundai vozila u SAD 2024. godine, da Hyundai koristi Amazon Web Services (AWS) kao preferiranog provajdera u informacionom oblaku što će pomoći u digitalnoj transformaciji, kao i Alexa Built-in iskustvo koje dolazi sa Hyundai vozilima sledeće generacije.

Prodaja vozila

Od 2024. godine, prodavci automobila će po prvi put moći da prodaju vozila u Amazonovoj prodavnici u SAD, a Hyundai će biti prvi brend dostupan za kupovinu. Ovo novo iskustvo digitalne kupovine će olakšati potrošačima kupovinu novog automobila na mreži, koji će potom preuzeti ili će im ga lokalni zastupnici isporučiti u vreme koje im najviše odgovara.

Kupci će moći da na Amazonu pretražuju vozila koja su dostupna na njihovom području na osnovu niza svojstava, uključujući model, opremu, boju i karakteristike, da odaberu svoj omiljeni model, a zatim da onlajn saznaju sve detalje o izabranim opcijama plaćanja i finansiranja – sve u okviru Amazon iskustva koje već poznaju.

Ovo novo iskustvo kupovine će stvoriti još jedan način da trgovci predoče kupcima dijapazon onoga što imaju u ponudi i omoguće pogodnosti pri kupovini, kažu u korejskom proizvođaču.

Transformacija kroz informacioni oblak

Hyundai je odabrao AWS kao preferiranog provajdera u oblaku s ciljem ubrzanja digitalne transformacije pomoću širokih i vodećih u industriji mogućnosti koje AWS pruža – od računarstva, skladištenja, baza podataka i analitike do generativne veštačke inteligencije (AI) i Interneta stvari (IoT).

Kao deo novog višegodišnjeg sporazuma, Hyundai će postati organizacija koja se više oslanja na podatke, sa tehnološkom strategijom koja favorizuje oblak, migrirajući na AWS trenutne lokalne aplikacije – koje podržavaju sve elemente, od istraživanja, preko inženjeringa proizvoda do angažovanja korisnika.

Hyundai će dati prioritet poslovnim oblastima kao što su proizvodnja i lanac snabdevanja kako bi pomogao optimizaciji proizvodnje i minimizovanju troškova, obezbedio bezbednost i oporavak od katastrofa radi otpornosti na uticaj neželjenih događaja, te razvoj povezanih vozila kako bi se vozačima širom sveta pružile nove funkcije.

AWS i Hyundai dizajnirali su i implementirali Master Builder program obuke i sertifikacije za obuku Hyundai inženjera za kritične veštine u oblaku, navodi se u saopštenju kojejske kompanije.

Rešenja u vozilu

Foto: Hyundai promo

Počevši od 2025. godine, kupci koji kupe Hyundai vozila sledeće generacije moći će i dok su u automobilu da pristupe hendsfri Alexa iskustvu koje već imaju kod kuće. Vozači Hyundaija će moći jednostavno da zamole Alexu da pusti muziku, potkaste ili audio knjige, podesi podsetnike, ažurira liste obaveza i proverava kalendare.

Kupci će takođe moći da kontrolišu svoj pametni dom dok su na putu, kao što je naredba da se uključi grejanje stana dok vi još putujete kući, dvostruka provera zaključavanja vrata, upravljanje pametnim osvetljenjem kao i Alexa rutinama.

Vozači će takođe moći da traže od Alexe ažurirane informacije o saobraćaju ili vremenske izveštaje i glasovnu kontrolu medijskog plejera ili navigacionog sistema u vozilu – sa određenim Alexa funkcijama koje će biti dostupne čak i kada je internet konekcija isprekidana ili nije dostupna, objašnjavaju u Hyundaiju.

B92.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare