U rodnoj Koreji, gde se limuzina zove Avante, model je sada u minusu: prema samom Hyundaiju, od januara do maja 2024. prodato je 22.517 jedinica (uključujući nabrijanu verziju N), što je 27 % manje u odnosu na isti period lani. Još jedna modernizacija ima za cilj da oživi tražnju – iako se ovoga puta ispostavilo da je prilično skromna.
Izgled Elantre/Avantea nije promenjen, osim što je paleta boja karoserije dopunjena nijansom mente.
Ali u kabini je nešto novo: levo od instrument table, umesto prethodnog čisto dekorativnog sjajnog umetka, pojavila se „magnetna tabla“. Na ovaj panel mogu se pričvrstiti mali organizator ili držač za kartice i druge male stvari.
Koje su druge vesti?
Na spisku standardne opreme sada su unutrašnje ogledalo sa elektrohromskim automatskim zatamnjivanjem i aparat za gašenje požara, a druga po rangu konfiguracija sada uključuje vazdušne kanale za putnike pozadi (ranije su ih imale samo bogatije verzije).
Sva oprema je ista. U Koreji, Hyundai Avante je dostupan sa atmosferskim benzinskim motorom 1.6 (123 KS) i motorom 1.6 LPi na gas (120 KS), a nudi se i hibrid sa instalacijom zasnovanom na motoru 1.6 (ukupna snaga – 141 KS). Obični ima CVT, gasni motor je uparen sa šestostepenim automatskim menjačem, a hibridna verzija ima šestostepeni automatik sa dve spojnice.
Na vrhu ponude je „hot“ verzija N sa turbo motorom 2.0 od 280 konjskih snaga, koji je kombinovan sa šestostepenim manuelnim ili osmostepenim automatikom.
Cena Avantea za 2025. godinu počinje od 19.940.000 vona, što je ekvivalentno približno 12.833 evra. Još nema informacija o tome da li će i globalna Elantra dobiti „magnetnu tablu“.
AutoRepublika