Umjesto toga, vlasnik je odlučio da odveze auto skoro hiljadu kilometara do specijaliste za popravku lima bez farbanja.
Danas je “detailing” sve popularniji, što uključuje i manja oštećenja farbe spoljašnjosti automobila. U slučaju većih oštećenja, najobičniju klasičnu popravku i dalje obavljaju limari i lakireri.
Upravo tim putem krenuo je vlasnik električnog pikapa Rivian R1T. Međutim, bio je prilično iznenađen kada je dobio ponudu za popravku udubljenja na zadnjem levom uglu automobila u iznosu od čak 41.000 USD ili skoro 40.000 evra, prenosi Index.
Umesto toga, vlasnik je odlučio da odveze auto skoro hiljadu kilometara do specijaliste za popravku lima bez farbanja. U videu je prikazan potupak koji on koristi. Objašnjeno je i zašto je prvobitna ponuda za popravku bila tako skupa: panel na ovom modelu proteže se sve do prednjeg dela vozila i potrebno je mnogo posla ako se ide klasičnim putem.
Metod sa snimka je daleko manje invazivan. Filigranski precizni potezi i mnogo strpljenja posle dva dana urodili su plodom. I pored teško pristupačne površine i dosta posla, ovo je ipak bio znatno kraći i svakako povoljniji put od klasične zamene panela i farbanja.
B92.