Novi Passport ruši rekorde u SAD – kupci ga razgrabili čim je stigao.
Honda je ove godine Amerikancima ponudila novi Passport, a promena izgleda – sa zaobljenog na robusniji, “kockasti” dizajn – pokazala se kao pun pogodak.
Do kraja septembra prodato je 41.450 primeraka, što je rast od čak 74,8 odsto u odnosu na isti period prošle godine, kada je isporučeno 23.715 vozila.
Posebno se ističe TrailSport verzija, za kojom poseže čak 80 odsto kupaca.

Iako Passport i dalje zaostaje za glavnim rivalom, Toyotom 4Runner (67.001 isporučen primerak), Toyota ove godine beleži pad prodaje od 40 odsto.
Honda se kod Passporta oslanja na atmosferski 3.5 V6, dok 4Runner nudi turbo četvorocilindraš i hibridne opcije.
Osim toga, enterijer Passporta je “čistiji” i elegantniji, za razliku od grubljeg pristupa Toyote, piše Motor1.

Zanimljivo je da Passport nije Hondin model sa najvećim rastom ove godine u SAD – električni model Prologue zabeležio je skok od čak 158 odsto, sa 36.553 prodatih vozila, što je više nego tokom cele 2024.
Ukupno, Honda i njen luksuzni brend Acura prodali su Amerikancima skoro 1,1 milion vozila do kraja septembra, što je rast od 3,9 odsto u odnosu na prošlu godinu.
B92.