Jedan od prvih filmova koji je pokušao kompjuterski generisan proces podmlađivanja bio je “X-Men: The Last Stand” iz 2006. godine za scenu flashbacka u kojoj su glavne uloge igrali Patrick Stewart i Ian McKellen.
Dvije godine kasnije, tim za vizualne efekte koji stoji iza “Čudesnog slučaja Benjamina Buttona” slijedio je njihov primjer kako bi naslovni lik Brada Pitta ostario nekoliko decenija.
Nekoliko drugih filmova o superherojima takođe je digitalno dotjeralo glumce, kao što su Robert Downey Jr. u “Captain America: Civil War” (2016) i Michelle Pfeiffer u “Ant-Man and the Wasp” (2018).
Uprkos činjenici da je Downey Jr. izgledao kao mlađa verzija sebe koje se fanovi sjećaju iz 80-ih, on je sam glumio u sceni prije dodavanja specijalnih efekata. „Umjesto da u potpunosti zamijenimo glumca digitalnim dvojnikom, ova metoda nam je omogućila da zadržimo glumčevu izvedbu i nijanse“, rekao je Trent Claus, supervizor vizuelnih efekata u Lola VFX, za Hollywood Reporter u maju 2016. „Onda smo počeli da prilagođavamo snimak Tonyja Starka na setu putem digitalnog komponovanja.”
Claus je primijetio da “svaka crta lica i tijela mora biti riješena na neki način”, proces koji je uporedio s korištenjem Photoshopa. “Kada radite sa izgledom poznatog glumca kao što je Robert Downey Jr., postoji dodatni pritisak da se zadovolji mladalački izgled koji publika pamti”, objasnio je. „U ovom slučaju, analizirali smo snimke gospodina Downeyja u približnoj dobi koju smo željeli ciljati, a to je bilo otprilike u vrijeme filma “Manje od nule”, kada je bio u ranim 20-im godinama.“
Najnoviji primjer je, međutim, “The Irishman”, koji je podmladio Roberta De Nira, Al Pacina i Joea Pescia kako bi prikazali mlađe verzije mafijaša Frank Sheerana, Jimmy Hoffa i Russell Bufalinoa. Kriminalistički ep je na kraju postao jedan od najskupljih filmova u karijeri režisera Martina Scorsesea, sa ogromnim produkcijskim budžetom od 159 miliona dolara.
„Užitak je znati da je ono što produciramo nešto što nije samo prava rekreacija trenutka i scene… već nešto što Martin Skorseze može da pogleda i kaže: ‘Da, ovo je ono što sam tražio. Ovo je ono na šta sam išao. Ovo je mlada verzija Roberta De Nira koje se sjećam’, rekao je Douglas Moore, radnik Industrial Light & Magic-a koji je radio na filmu.
Izvor: miamiherald.com
Ultra.ba