Tadašnja Vlada Nizozemske je 2019. godine odlučila da smanji brzinu na autoputevima za 30 km/h u sklopu borbe za smanjenje emisije azotnih oksida. Od aprila 2020. na autoputevima je počelo da važi ograničenje brzine od 100 km/h između 6 i 19 časova.
Međutim, propali su napori da se smanje emisije oksida najrasprostranjenijeg gasa u atmosferi, koje i dalje značajno premašuju evropski prosek u Holandiji. Kako prenosi Daily mail, emisija izduvnih gasova je pala za ne više od 0,2 odsto nakon uvođenja ograničenja brzine. Poljoprivredna industrija bi stoga trebalo da bude odgovorna za 61% emisija u Holandiji.
Nova desničarska koalicija četiri stranke je stoga pristala da ukine ograničenje brzine od 100 km/h na autoputevima i vrati se na prvobitno ograničenje brzine od 130 km/h gde je to moguće, kako je saopšteno od strane holandskog sajta Review.
Tokom naredne godine koalicija planira i ukidanje subvencija za kupovinu električnih automobila.
Osim toga, planira da nastavi izgradnju stanova, koja je uprkos stambenoj krizi takođe obustavljena zbog velike emisije azotnih oksida (ludilo mozga), saobraćajne infrastrukture i želi da ulaže u energetiku, uključujući izgradnju dve nuklearne elektrane.
AutoRepublika