Zaboravi na Tinder i druge aplikacije za upoznavanje, jer se u Španiji pojavio novi trend za izlaske koji je zaludio generaciju Z i postao totalni hit na TikToku. Mladi Španci ljubav su počeli da traže u supermarketu, uz malu pomoć ananasa, a evo o čemu se tačno radi.
Ljubav u supermarketu
Samci u Španiji počeli su da idu u poznati lanac supermarketa između 19 i 20 sati, koristeći tajnu šifru za identifikaciju potencijalnih partnera. Oni koji traže partnera stavljaju ananas naopako u svoja kolica za kupovinu kako bi naznačili da su dostupni, a zatim idu u odjeljak za vino.
Ako vide nekoga ko im se sviđa, pokažu svoje interesovanje tako što će udariti svoja kolica u svoja, a zatim započinju razgovor.
Čokolade, ključevi i salata – novi kodovi za upoznavanje
Osim šifre za ananas, postoje i drugi gestovi koje koriste, poput dodavanja čokolade ili slatkiša da kažu da traže dugotrajnu vezu ili nešto ozbiljnije, dok ako traže nešto ležerno, trebaju dodati mahunarke ili zelenu salatu u korpu.
Nošenje ključeva u ruci i zveckanje po njima je znak da sudjeluju u novom ritualu zabavljanja, a ako vam neko u kolica stavi teglu gazpače (hladne supe od mješavine povrća, op.a.), to znači da im se i ti sviđaš.
“Imaš lep ananas”
Novi trend zabavljanja u supermarketima postao je hit na TikToku i proširio se na druge evropske zemlje, a ljudi pišu o svojim iskustvima.
Index.hr