Poznati japanski dizajner video igara je potvrdio je da će u razvoju budućih igara sve više koristiti AI.
Legendarni japanski dizajner video igara i osnivač studija Kojima Productions, Hideo Kodžima, potvrdio je da će u razvoju svojih budućih naslova sve aktivnije koristiti veštačku inteligenciju (AI).
On je u nedavnom obraćanju na društvenim mrežama istakao da u AI-ju vidi partnera, a ne zamenu za ljudsku kreativnost.
“Ne želim da samo koristim AI, želim da sarađujem sa njim”, rekao je Kodžima, naglasivši da će ova tehnologija igrati ključnu ulogu u budućem radu njegovog studija.
Prema njegovim rečima, cilj uvođenja AI-ja nije da se automatizuju umetnički aspekti razvoja igara, već da se ubrzaju i olakšaju tehnički procesi, čime će timovi imati više vremena da se posvete inovacijama i priči, što je oduvek zaštitni znak Kodžiminog rada.
Kodžima ističe da AI može da preuzme rutinske i tehničke zadatke, poput testiranja i obrade velikih količina podataka, dok bi kreativni deo ostao u rukama ljudi. Time bi, kaže on, razvoj mogao postati efikasniji, a krajnji rezultat još kvalitetniji.
Ova odluka dolazi u trenutku kada mnogi developeri istražuju mogućnosti primene veštačke inteligencije u industriji video igara. Dok jedni u tome vide pretnju za radna mesta, drugi, poput Kodžime, veruju da će AI postati ključni saveznik u kreativnom procesu.