Dostupan je pneumatik Ventus S1 evo 3 ev, specijalno razvijen za opremu iz prve ugradnje za električna vozila. Dok je za Transporter ID. Buzz Cargo ekskluzivno na raspolaganju pneumatik u veličini od 18 inča, putnička verzija ID. Buzz je dostupna i u veličini od 21 inča. U ovoj kombinaciji i prvi Hankook premijum pneumatik za putnička vozila sa oznakom indeksa nosivosti “HL.” ima svoju premijeru. Jedan od posebnih izazova tokom otprilike dve i po godine razvojne faze bilo je usklađivanje pneumatika s obzirom na veoma visoku dozvoljenu ukupnu težinu modela VW ID. Buzz i na uprkos tome izraženu dinamiku vožnje na nivou putničkog vozila.
„Hankook i Wolksvagen uspešno sarađuju dugi niz godina. Pneumatici za VW ID. Buzz predstavljaju još jedan vrhunac ove saradnje. Ponosni smo što se ovo vozilo, koje podseća na svetski popularan prvi model ‘Bulli’, originalno isporučuje sa Hankook pneumaticima, pravo iz fabrike”, kaže Sanghoon Lee, predsednik Hankook Tire Europe.
Uzorne performanse u pogledu otpora kotrljanja, težine, nosivosti i udobnosti
Sa verzijom od 18 inča pneumatika Ventus S1 evo 3 ev, Hankook isporučuje za ID. Buzz porodicu pneumatike svestranog kvaliteta – Vrhunski pneumatik, specijalno dizajniran za električna vozila, pouzdano prenosi na put natprosečan obrtni moment – što je neophodno za novi VW ID. Buzz, koji sa sopstvenom težinom kombija ima dinamiku vožnje putničkog automobila.
Pored toga, premijum pneumatik se odlikuje odličnom stabilnošću. Osnova za robusno telo pneumatika Ventus S1 evo 3 ev je dvoslojna karkasa napravljena od specijalno razvijenih vlakana visokih performansi koja savršeno kombinuju stabilnost i malu težinu. Ventus S1 evo 3 ev je relativno malo težak u odnosu na svoju veličinu. Pored toga, tu su i prednosti pažljivo usklađenog dizajna profila, koji obezbeđuje odličnu akustičnu udobnost. Kao rezultat toga, emisije buke, koje su same po sebi niske kod električnih vozila, ponovo značajno padaju.
Još jedna karakteristika Ventus S1 evo 3 ev je visoka otpornost na habanje – rezultat mešavine gazećeg sloja specijalno dizajnirane za velike pogonske momente. I kada je u pitanju otpor kotrljanja, Ventus S1 evo 3 ev adekvatno ispunjava zahteve. U poređenju sa uporedivim pneumatikom sa oznakom B, pneumatik sa oznakom A može doprineti povećanju dometa do 30 kilometara po punjenju baterije.
U dimenziji od 21 inča za VW ID. Buzz, zbog smanjene visine boka, takođe se koristi dodatno ojačanje na bazi čelika, što doprinosi još većoj krutosti bočne strane. Ovo obezbeđuje posebno dinamičnu, direktnu povratnu informaciju na upravljaču. Konačno, karakteristika verzije od 21 inča je aerodinamički optimizovana kontura zaštitne trake felne, koja takođe doprinosi većem dometu.
Prvi Hankook automobilski pneumatik sa HL oznakom
Sa Ventus S1 evo 3 ev u verzijama HL 235/45 R21 104Т XL i HL 265/40 R21 108Т XL za ID. Buzz prvi put u svom portfelju predstavlja pneumatike kompanije Hankook za putnička vozila sa oznakom indeksa nosivosti “HL”. Pozadina: Najnovija generacija putničkih automobila visokih performansi i terenskih vozila sa pogonom na baterije karakteriše znatno veća težina vozila. Za to su potrebni pneumatici koji imaju znatno veću nosivost sa istim pritiskom naduvavanja. Ventus S1 evo 3 ev iz kompanije Hankook savladava ovaj izazov sa lakoćom, tako da VW ID. BUZZ može bez ograničenja da prenese svoju dinamiku vožnje na put
„Sa razvojem pneumatika velikog kapaciteta, Hankook dalje proširuje svoj portfelj opreme iz prve ugradnje. Pneumatik, koji je prilagođen većoj masi vozila, što je od velike važnosti za e-transportere, optimalno podržava vozne karakteristike VW ID. Buzz”, objašnjava Klaus Krause, šef tehničkog centra Hankook Europe u Hanoveru
SEALGUARD®- tehnologija: za opuštenu vožnju bez zaustavljanja zbog oštećenja pneumatika
Dimenzije pneumatika Ventus S1 evo 3 ev od 21 inča za VW ID. Kao dodatna karakteristika udobnosti i bezbednosti, Buzz je opremljen zaptivnim materijalom Hankook SEALGUARD®, koji automatski zatvara rupe prečnika do pet milimetara u zoni gazećeg sloja pneumatika. SEALGUARD® omogućava, na primer, nastavak vožnje čak i ako je pneumatik probušen ekserom. Rezervni točak ili komplet za kvar stoga više ne moraju da se nose u vozilima sa SEALGUARD® opremom, što znači da je u prtljažniku dostupan dodatni prostor, težina se štedi i može se izbeći potencijalno opasna zamena točka na putu. Pored svojih bezbednosnih prednosti, pneumatici opremljeni Hankook SEALGUARD® tehnologijom i dalje nude uobičajeni nivo udobnosti, pošto se njihova osnovna konstrukcija ne razlikuje od pneumatika bez SEALGUARD® tehnologije.
PR saopštenje