Da su godine samo broj dokazuje i sve veći broj “grandfluensera” – baka i deka širom svijeta koji uživaju u kreiranju sadržaja za društvene mreže.
Oni su duhoviti, vickasti i spremni da se uhvate u koštac sa savremenim trendovima, a njihovi video snimci sakupljaju milionske preglede.
Šta pomislite kada čujete reč influenser? Da li vam je prva asocijacija neka mlada osoba, u dvadesetim ili tridesetim godinama, koja danonoćno objavljuje sadržaj, pleše i deli trikove za negu lica, kose i tela? Verovatno da da.
Međutim, na društvenim mrežama postoji i veliki broj baka i deka koji sakodnevno osvajaju publiku širom sveta. Zadatak ovih “grandfluensera”, kako ih popularno nazivaju, je da sruše sve stereotipe i pokažu da su godine samo broj, a sudeći po broju pratilaca, u tome su itekako uspešni.
View this post on Instagram
“Grandfluenseri” – bake i deke koje su osvojile društvene mreže
Zajedničko za sve “grandfluensere” je to što oni ne koriste društvene mreže samo kao platformu za puko deljenje sadržaja, već one za njih prestavljaju i medijum za prenos znanja, iskustava i pozitivnih životnih vrednosti. Ovakvo iskustvo je mlađim generacijama naročito dragoceno, budući da se ono stiče sa godinama i prolazeći kroz razne životne situacije.
Kroz svoje objave na društvenim mrežama, “grandfluenseri” podižu i svest o važnosti međugeneracijskog razumevanja, očuvanja mentalnog, kao i fizičkog zdravlja, kako u trećem dobu, tako i u svim ostalim. Oni pripremaju hranu, deleći sa publikom životne mudrosti, plešu sa svojim unucima, stvarajući lepe uspomene za čitavu porodicu, ili pak uz štrikanje govore o svojim doživljajima iz mladosti, obraćajući pažnju na to koliko je važno verovati u sebe i hrliti ka svojim ciljevima.
Uticaj “granfluensera” je sve veći
U svojim video snimcima ove savremene bake i deke razbijaju predrasude mlađih populacija o starijim osobama, dokazujući da godine nisu prepreka za aktivno učešće u digitalnom svetu. Međutim, za razliku od mnogih mladih influensera, njihov se uticaj ne ogleda samo u broju pratilaca, već i u načinu na koji oni menjaju percepciju starenja u modernom društvu i svest mladih o vrednostima koje su se negovale ranije.
U svojim objavama “grandfluenseri” se trude da na šaljiv i savremen način dočaraju kako je izgledao život ranije, a kako sada, u trećem dobu, kreirajući jedinstvenu onlajn zajednicu u kojoj su prave vrednosti stavljene u prvi plan. Ono što posebno raduje je da je najveći broj pratilaca starijih influensera zapravo mlađa populacija, što samo dokazuje da prave vrednosti nisu “izumrle”.