Nova pravila na snagu stupaju od 30. maja.
Google je ažurirao svoje Smernice o neprikladnom sadržaju kako bi u njih uključio jezik koji izričito zabranjuje oglašivačima da promovišu veb sajtove i usluge koje stvaraju deepfake pornografiju.
Iako kompanija već ima snažna ograničenja za oglase koji sadrže određene vrste seksualnog sadržaja, ovo ažuriranje ne ostavlja sumnju da promovisanje “sintetičkog sadržaja koji je izmenjen ili generisan da bude seksualno eksplicitan ili sadrži golotinju” predstavlja kršenje kompanijinih pravila.
Svi oglašivači koji promovišu sajtove ili aplikacije koje generišu deepfake pornografiju, koji pokazuju uputstva o tome kako da se kreira deepfake pornografija i koji podržavaju ili upoređuju različite usluge deepfake pornografije, biće suspendovani bez upozorenja.
Oni više neće moći da objavljuju svoje oglase ni na Google-u. Kompanija će početi da primenjuje ovo pravilo 30. maja i daje oglašivačima priliku da uklone svaki oglas i reklamu koja krši novu politiku.
Kako mediji primećuju, porast deepfake tehnologija doveo je do sve većeg broja alata za promociju oglasa koji posebno ciljaju korisnike koji žele da kreiraju seksualno eksplicitne materijale. Neki od tih alata se navodno promovišu kao da su korisni servisi kako bi mogli da budu izlistani na Apple App Store-u i Google Play Store-u, ali se na društvenim mrežama prikazuju u pravom svetlu gde promovišu svoju sposobnost da generišu manipulisanu pornografiju.
Google je, međutim, već počeo da zabranjuje usluge koje kreiraju seksualno eksplicitan deepfake u Shopping reklamama.