Otkako je Google-ova nova funkcija AI Overviews uhvaćena kako daje besmislene i pogrešne odgovore na upite za pretragu nakon lansiranja, tehnološka kompanija pokušava da ispravi svoje preglede pretrage generisane veštačkom inteligencijom.
Takođe deluje da Google isporučuje AI rezultate daleko manjem broju korisnika, signalizirajući barem privremeno distanciranje od tehnologije. Pre promene, prema novoj studiji SEO kompanije BrightEdge, AI Overviews pregledi su se pojavljivali kao odgovor na oko 84 odsto upita. Sada je ta cifra drastično pala, na oko 15 odsto upita.
“Verovatni razlog je smanjenje rizika od netačnih AI odgovora dok se poboljšanja vrše u javnom okruženju”, navodi se u studiji.
Međutim, ne očekuje se da će udeo AI rezultata pretrage biti u stagniranju.
“Očekujem da će Google početi da povećava ovo tokom vremena jer su u mogućnosti da poboljšaju svoj proizvod”, kaže rekla je stručnjak za SEO Lili Rej.
B92.