Ova 23-godišnja jutjuberka je za veliki modni događaj odabrala krajnje odvažnu kombinaciju američkog dizajnera Rika Ovensa.
Kako se vidi, Ema je ponela minijaturni grudnjak koji jedva prekriva grudi i maksi kožnu suknju, burgundi boje. Donji deo savršeno se uklopio uz njen jedva vidljivi gornji, te je celokupnom izgledu dao notu ekscentričnosti.
Izdanje je upotpunila tzv. “morkrom frizurom” i šminkom u “nude” tonovima.
Podsetimo, Čejmberlin je svoju karijeru influenserke započela 2017. godine. Magazin “Time” ju je 2019. godine proglasio za jednu od najuticajnijih ljudi na internetu, navodeći da je Emin pristup vlogovanju “uzdrmao” dotadašnje trendove.
Iste godine počela je sa snimanjem podkasta “Stupid Genius”, kojeg je, potom, preimenovala u “Anything Goes”. Pored internet karijere, ova Amerikanka je i ambasadorka luksuznih brendova “Louis Vuitton” i “Cartier”.
B92.