1. Augusta 2025.

Golf GTI ipak ne ide u penziju – koristiće benzin i poslije 2030.

Volkswagen Golf GTI ostaje benzinac i u sljedećoj deceniji, ali stiže i blaga elektrifikacija.

Iako je ostao bez manuelnog menjača i sve teže odoleva strožim ekološkim regulativama, Volkswagen Golf GTI neće tako brzo biti poslat u istoriju.

Šef kompanije, Tomas Šefer, izjavio je da ovaj legendarni hečbek sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem ostaje u ponudi “definitivno i tokom 2030-ih”, piše Motor1.

Golf GTI ipak ne ide u penziju – koristiće benzin i posle 2030.

U razgovoru sa automobilskim entuzijastom Džejmijem Orom na Nirburgringu, Šefer je potvrdio da će GTI preživeti uprkos sve većoj elektrifikaciji VW game.

Ipak, napomenuo je da će model verovatno biti “delimično elektrifikovan”, što sugeriše laki hibridni sistem – sličan onom koji se već koristi kod GTE verzije.

Golf GTI ipak ne ide u penziju – koristiće benzin i posle 2030.

Iako će sledeća, deveta generacija Golfa biti potpuno električna i bazirana na novoj SSP mehaničkoj platformi, trenutni Golf Mk8 mogao bi ostati u ponudi do 2035. godine, paralelno sa električnim modelom.

Time bi GTI još dugo zadržao svoj prepoznatljivi karakter benzinskog sportiste.

Golf GTI ipak ne ide u penziju – koristiće benzin i posle 2030.

U međuvremenu, Volkswagen već razvija i GTI EV, potpuno električni visokoperformansni model koji bi trebalo da debituje krajem decenije.

Najavljen je kao “prava zver”, a pridružiće mu se i električni Golf R.

Golf GTI ipak ne ide u penziju – koristiće benzin i posle 2030.

Zanimljivo je da je proizvodnja Golfa poslednjih godina u velikom padu – sa više od milion primeraka 2015. na svega 250.000 planiranih za 2025. godinu.

Ipak, GTI očigledno ima dovoljno fanova da ga VW ne otpisuje. Još ne znamo tačno kako će izgledati budućnost ovog modela, ali jedno je sigurno – Golf GTI ostaje u igri.

B92.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare