23. Februara 2025.

Godina za zaborav čuvene italijanske marke

Tužno, ali ne i iznenađujuće.

Izgleda da plan o oživljavanju brenda Lancia, koji posluje u okviru Stellantisa, ne funkcioniše. Italijanski proizvođač je prošle godine prodao samo 32.600 novih automobila, što je pad od 28% i najniži nivo prodaje u poslednjih nekoliko decenija.

Glavni razlog ovog pada je prestanak prodaje stare generacije modela Ypsilon , koja je bila dostupna još od 2011. godine. Ovaj model se poslednjih godina odlično prodavao u Italiji – iako je već bio zastareo – uglavnom zbog niske cene.

Međutim, kako se Lancia pomerila ka premijum segmentu sa novim Ypsilonom, istovremeno je i povećala cenu automobila.

Ypsilon 4, koji je u prodaju krenuo u junu 2024, nije uspeo da privuče nove kupce u većem broju. Njegova prodaja činila je samo 12% ukupne prodaje brenda tokom cele godine.

Od 3.900 prodatih primeraka nove generacije, električna verzija činila je samo 14% ukupnog broja.

Mnogi smatraju da Stellantis mora da se fokusira na brendove koji zaista imaju potencijal, jer iako Lancia ima slavnu prošlost, pitanje je kakva će joj biti budućnost…

Foto: Lancia

Izvor: B92

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare