Iako je The Witcher 3: Wild Hunt i dalje jedan od najcenjenijih RPG naslova svih vremena, njegov glavni Quest dizajner, Mateuš Tomaškjevič, otkrio je da postoje delovi igre koje bi voleo da može da promeni.
U razgovoru za GamesRadar+, Tomaškjevič je priznao da i dalje „mrzi“ neke odluke koje su donete tokom razvoja igre. Ipak, nije precizirao o kojim aspektima je reč, niti zašto mu smetaju. Njegova izjava iznenadila je fanove, s obzirom na to da je upravo sistem questova jedan od najhvaljenijih elemenata The Witcher 3.
„Još uvek postoje stvari u The Witcher 3 koje mrzim kada pogledam kako smo ih uradili,“ rekao je Tomaškjevič. „Zaista mi smeta kako smo to izveli i voleo bih da mogu da putujem kroz vreme i ispravim ih.“
Iako nije precizirao koje tačno aspekte igre bi promenio, dodao je: „Jednostavno smo ih preneli u naše naredne projekte i učili iz njih.“
Objavljen 2015. godine, The Witcher 3: Wild Hunt postao je fenomen koji je definisao RPG žanr i lansirao CD Projekt Red u vrh industrije. Njegova popularnost nije opala ni nakon decenije, igra i dalje okuplja aktivnu zajednicu modera, teoretičara i fanova koji ne prestaju da otkrivaju nove detalje ovog fantastičnog sveta.
Nedavno se i glas Geralta, Dag Kokl, osvrnuo na dugovečnost igre, ističući da je njena priča, vizuelni identitet i kvalitet gejmpleja nešto što je malo koji naslov uspeo da dostigne.
Iako ostaje nepoznato koje bi tačno promene Tomaškjevič napravio, jedno je sigurno – The Witcher 3 je i dalje remek-delo koje odoleva vremenu.
Play.co.rs