Napravljen je prvi sporazum prema kom će jedan proizvođač prodavati nove automobile putem onlajn platforme Amazon.
U pitanju je Hyundai koji, kako su iz kompanije rekli, nastoji da spoji svoju tradicionalnu mrežu prodavaca automobila sa direktnim pristupom klijentima. Južnokorejski brend objavio je svoje novo partnerstvo sa Amazonom na sajmu automobila u Los Anđelesu.
U pitanju je Hyundai koji, kako su iz kompanije rekli, nastoji da spoji svoju tradicionalnu mrežu prodavaca automobila sa direktnim pristupom klijentima. Južnokorejski brend objavio je svoje novo partnerstvo sa Amazonom na sajmu automobila u Los Anđelesu.
Prodaja automobila preko Amazona će početi u drugoj polovini sledeće godine, a trebalo bi da se nakon toga priključe i drugi brendovi. Trenutno je nejasno da li će ova opcija biti omogućena i “s ove strane bare”.
Šefovi Amazona kažu da je novo partnerstvo usmereno na “olakšavanje kupovine vozila, a kao deo ugovora Hyundai će integrisati Amazonovog AI asistenta Alexu u svoje nove automobile od 2025. godine.
Kao odgovor na ovu najavu, pale su vrednosti akcija nekoliko najvećih američkih dilera automobila, kao što su Carvana, Carmax i Autonation.
B92.