5. Maja 2024.

Ford traži od vlasnika Mustanga da se ne ponašaju kao vlasnici Mustanga

Ford Mustang krasi dosta različitih percepcija u očima javnosti Sjedinjenih Američkih Država, i ne možemo reći da su sve pozitivne. Proslavio se tokom šezdesetih godina prošlog veka kada je postao prvi američki automobil sa sportskim duhom i s bezbroj opcija za kupce svih godina i starosnih doba, a takođe je nudio više snage za svoju cenu nego bilo ko drugi.

Takve karakteristike jesu bile popularne među kupcima, ali logika kaže da dosta snage u relativno laganom četvorotočkašu, u kombinaciji s mladim i neiskusnim vozačima nikako nisu dobra ideja. Društvene mreže su pune video snimaka gde „mladunci“ završavaju u jarku ili sudaru tako što su izgubili kontrolu nad Mustangom tokom ludovanja.

Ford želi da promeni takav imidž, posebno zato što više ne vidi svog velikana kao automobil za mlađariju već kao ozbiljnog sportistu koji može da stane na crtu najboljim svetskim četvorotočkašima. Da, da, američki gigant i dalje nudi onaj bazni 2,3-litarski turbobenzinac za šire narodne mase, pa i V8, ali takva tvrdnja se najviše odnosi na izdanja kao što su Dark Horse i GTD.

Ford je nedavno otvorio specijalnu auto-školu u gradu Šarlot unutar američke savezne države Severne Karoline konkretno za kupce ove dve verzije. Cilj je spojiti kupce sa Fordovim vozačima u profesionalnom auto-moto sportu i demonstrirati im na stazi Charlotte Motor Speedway kako da „izvuku maksimalne performanse i dobro se zabave bez da ugroze sebe i sve druge oko sebe“.

Ali to nije sve i plan zahteva otvaranje auto škola širom cele Amerike za vlasnike svih konfiguracija Mustanga. Da, dobro ste pročitali, pa ćete tako moći dobiti lekcije o Rajana Blejnija i Džoija Logana (dva veoma popularna vozača Forda u šampionatu NASCAR-a) čak i ako posedujete onaj bazni Mustang sa 2,3-litarskim turbobenzincem i desetostepenim automatskim menjačem.

Dark Horse je već u serijskoj proizvodnji dok Ford trenutno prima narudžbe za GTD. Ovo izdanje se smatra najekstremnijim serijskim Mustangom ikada proizvedenim i koštaće čak 300 hiljada američkih dolara. Pošto je reč o drumskom izdanju trkačkog automobila, vlasnici GTD-a će svakako morati da dobiju po koju vozačku lekciju…

AutoRepublika

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare