Ford je rekao da će smanjiti planove za izgradnju fabrike u Mičigenu koja bi pravila jeftinije LFP baterije koristeći tehnologiju po licenci kineske kompanije CATL.
Ova odluka stigla je dva meseca nakon što je Ford pauzirao projekat koji se tiče izgradnje ove fabrike poznate kao “BlueOval Battery Park”. Takođe, potez je u skladu sa odlukom kompanije da odloži investiciju od oko 12 milijardi dolara u sektor električnih vozila.
Ford je prilagodio svoje planove u odnosu na one koje je prve imao, najvećim delom zbog toga što su kupci postali obazriviji kada su cene u pitanju, a i zbog toga što EV ekspanzija ne ide onom brzinom koja je planirana.
Prema novim planovima, fabrika će imati proizvodni kapacitet od 20 gigavat-sati, što predstavlja redukciju od oko 43%. Sa radom će početi 2026. godine, a zapošljavaće 1.700 radnika (prvobitno je planirano 2.500).
Prema trenutnim procenama, kompanija će u novu fabriku uložiti oko dve milijarde dolara početnog kapitala.
B92.