Povećanje mase je “tamna strana” sve većih automobila u koje se iz godine u godinu gura sve više opreme i sigurnosnih sistema da bi se zadovoljile stroge norme.
Tako “višak kilograma” nije zaobišao ni Fordove automobile, pa je prvi čovek američke kompanije Džim Farli rekao da je došlo krajnje vreme da praksa “debljanja” prestane.
Među modelima Forda kojima bi zbog više razloga prijala “dijeta”, Farli se osvrnuo i na aktuelni Mustang čija masa u kombinaciji sa najmanjim 2,3-litarskim četverocilindarskim turbobenzinskim motorom i kupe karoserijom iznosi 1.627 kilograma.
Masa Cabrio verzije u kombinaciji sa 5,0-litarskim V8 motorom i automatskim menjačem veća je za još 200 kilograma, a pošto više mase znači manje zabave, to nije ono što prija zaljubljenicima u sportske automobile.
Farli u potpunosti odbacuje mogućnost odustajanja od pomenutog V8 motora u doglednoj budućnosti, jer “Mustang onda više ne bi bio Mustang”, ali smatra da ima mnogo drugih načina sa kojima bi se smanjila masa čuvenog “konja”.
Farli je tu pomenuo krosover Mustang Mach-E koji pokreću samo elektromotori, ali i napomenuo da se razmatra opcija Mustanga koja bi bila trovolumenska, a pokretali bi je benzinski motori.
Uz ovo, Farli se priključio sve većem broju čelnika automobilskih brendova je napomenuo i da smatra kako postoji realna mogućnost da EU promeni odluku o ukidanju SUS motora posle 2035. godine.