16. Augusta 2024.

Ford Mustang ipak stiže u limuzinskom i pro-terenskom izdanju?

Prošlo je nekoliko mjeseci od kada se pročula vijest koja je na prvi momenat zvučala kao novinarska patka.

Naime, tada je i AutoRepublika pisala da bismo uskoro mogli da vidimo limuzinsko izdanje velikog Forda Mustanga, a vest su prvo prenele kolege sa sajta AutoCar. Tada su rekli kako su pričali s prvim čovekom Forda po imenu Džim Farli i da im je ovaj preneo informaciju kako Ford ozbiljno razmatra ideju plasmana Mustanga sa četvoro vrata.

Tu priču možete da pročitate ovde. Tada nismo obratili mnogo pažnje na ovu izjavu iz prostog razloga što glasine o Mustangu sa četvoro vrata kruže praktično od prvog dana kada je predstavljen 1964. godine i nikada nisu postale realnost. Ako to nije dovoljan razlog, onda ćemo spomenuti i već poznatu činjenicu da je Ford eliminisao sve limuzine kod kuće kao što su Fiesta, Focus, Fusion i Taurus, pa zašto bi onda „ukaljao“ Mustang na ovaj način?

Ispostaviće se da u ovoj priči ipak ima dosta istine jer Automotive News kaže kako je Ford nedavno pokazao maketu kako bi takav automobil mogao da izgleda. To se desilo na skupu predstavnika izložbeno-prodajnih salona, ali naravno kamere i foto aparati nisu bili dozvoljeni pa nemamo ni najmanju predstavu kako bi mogao da izgleda.

Trebalo bi spomenuti da ovakva vest ne znači da će sigurno uči u serijsku proizvodnju već Ford možda samo želi da vidi reakcije, ali ako do toga dođe, možemo ga očekivati do 2028. godine kada će sadašnji Mustang proći kroz prvo osveženje.

Limuzina je samo jedna od konfiguracija koju Ford razmatra. Protekle godine smo pisali i o potencijalnom pro-terenskom modelu koji bi bio za Ford ono šta je model 911 Safari za Porsche. Tu priču možete da pročitate ovde. Američki proizvođač vozila je navodno pokazao maketu i ove konfiguracije, mada su njegove šanse za serijsku proizvodnju značajno manje.

Sajt Automotive News tvrdi da su predstavnici trgovinskih kuća koje se bave distribucijom vozila plavog ovala dobili informacije i o moćnijoj verziji 2,3-litarskog turbobenzinca (trenutno razvija 315 konjskih snaga) kao i o još eksremnijoj verziji postavljenoj izvan današnjeg Dark Horsea. Dok smo očekivali da takvu poziciju popuni neki Shelby, Ford ovaj put navodno ne želi da koristi partnera već da samostalno razvije takvu konfiguraciju.

Na kraju dana bismo mogli da vidimo celu porodicu Mustanga. Čudili smo se kada je stigao Mach-E na struju, ali je to izgleda tek početak…

AutoRepublika

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare