Fiat je dugo čekao da njegovi menadžeri istkaju novu strategiju kako bi povratili poziciju koju su izgubili, a stekla je Dacia, čiji je meteorski uspon bio toliko izražen poslednjih godina da je Torino ostavljen bez mogućnosti da reaguje.
Fiatova situacija će se promeniti u narednim mesecima, počevši od nove Pande koja je predodređena da bude merilo za dizajn, održivost, tehnologiju i cenu. Razvija se treća karoserijska varijanta nove Grande Pande. Dugoočekivani Fiat Panda Fastback već je pozicioniran kao jak kandidat da predvodi svoj segment, a slike možete videti ovde…
Ranije ove godine, Fiat je predstavio trio koncepata koji su predstavljali novu porodicu modela zasnovanu na novoj generaciji Pande, sa sportskijom varijantom – estetski gledano – dizajniranom da izazove senzaciju. Panda Fastback će biti prvi evropski „krosover-kupe“ ovog brenda, a takođe i među svim rivalima svog nivoa u porodici Stellantisa, koji se izdvaja po „sportskijoj“ liniji krova i naglašenijim spuštenim vratima prtljažnika.
Za samo malo će premašiti četiri metra dužine i biće veoma interesantan model za zujanje ulicama. Stiže u drugoj polovini 2025. godine, a Dacia za sada neće imati odgovor.
Buduća Panda Fastback je već u razvoju, brend je kamuflirao prototipove u svom sedištu, ali to ne znači da ćemo ih uskoro videti na ulicama. Već se zna za tajnost u razvoju novih Fiatovih modela, pa ako nema iznenađenja ili namere, to se neće tako lako videti.
Ono što znamo je da će se nova Panda Fastback naći u prodaji kao hibridni i električni model, prvi sa poznatim 1,2-litarskim trocilindričnim motorom (nažalost) opremljenim „MHEV“ sistemom od 100 i 130 KS, oba sa automatskim menjačem, a drugi sa snažnijim elektromotorom od 113 KS i sa maksimalnim dometom do 330 kilometara sa jednim punjenjem.
Mi možemo još jedno pitanje da postavimo: Da li će i ovaj model, ako zaživi, biti izrađivan u Kragujevcu?
AutoRepublika