Trajanje Reelsa na Facebooku je produženo sa 60 na 90 sekundi, čime je usklađeno s Instagram Reelsom koji je “produžen” u julu prošle godine. Međutim, Facebook i Instagram i dalje zaostaju za TikTokom, čiji video može trajati do 10 minuta.
TikTok i Instagram Reels imaju načine za sinhronizaciju klipova i pjesama, dok Fecebook Reels dobija sličnu funkciju pod nazivom Grooves. Iz Mete kažu da ova funkcija koristi “tehnologiju vizuelnog ritma” te da automatski sinhronizira i usklađuje kretanje s ritmom pjesme.
Facebook će ponuditi i jednostavan način za generisanje Reelsa iz memoriesa, a korisnici će moći iskoristiti i šablone koji su u trendingu. To će omogućiti korisnicima da zamijene klipove iz postojećeg šablona svojim vlastitim.
Meta tvrdi da je Reels njen najbrže rastući format. Broj Reelsa se više nego udvostručio na obje platforme u posljednjih šest mjeseci. Od augusta korisnici mogu objavljivati Reelse unakrsno na aplikacijama.