Geely ne želi da gubi više vremena nego što je potrebno da uđe na evropsko tržište sa jednim od svojih mnogobrojnih azijskih brendova. Dalekoistočni gigant je već prisutan (zajedno sa Mercedesom) sa novim Smartom #1, a za nekoliko meseci će to učiniti i sa novim Volvoom EX30. Ali, postoji još jedan model koji s njima deli tehnologiju – Zeekr X.
Kompaktni SUV predstavljen prošlog proleća, koji će se najpre prodavati u Holandiji i Švedskoj od septembra, a prve jedinice će stići između oktobra i decembra, napraviće „desant“ na Norvešku 2024. i na druga evropska tržišta kasnije. Njegov dizajn mnoge ne ostavlja ravnodušnim, ni spolja ni iznutra, i to je automobil koji savršeno može da prođe kao model nekog evropskog brenda.
Geely ima strategiju da se prilagođava zahtevima evropskog kupca, koji je sve više zaljubljenik u tehnološke gedžete. Dokaz za to je Zeekrova prostrana unutrašnjost sa pet sedišta, bez centralnog tunela i veoma čista kontrolna tabla sa velikim 8,8-inčnim ekranom na instrument tabli i 14,6-inčnim HD ekranom osetljivim na dodir za multimedijalni sistem.
U tabeli ispod su predstavljeni dostupni tehnički podaci za dve verzije predviđene za tržište Nizozemske.
SPECIFIKACIJE | LONG RANGE RWD | PRIVILEGE AWD |
MAKSIMALNA SNAGA | 200 KW/272 KS | 315 KW/428 KS |
maksimalni obrtni moment | 343 Nm | 543 Nm |
0-100 km/h | 5,6 s | 3,8 s |
maksimalna brzina | 180 km/h | 180 km/h |
potrošnja energije | 16,4 kWh/100 km | 18,3 kWh/100 km |
autonomija | 445 km | 425 km |
menjač | automatski | automatski |
pogon | zadnji | integralni |
Prva verzija je opremljena aluminijumskim felnama od 19 inča, a druga od 20 inča, obe dele istu litijum-jonsku bateriju sa bruto kapacitetom od 69 kWh i upotrebljivim neto kapacitetom od 64 kWh. Puni se za 28 minuta do 80 procenata preko utikača tipa CCS sa ugrađenim punjačem koji podržava maksimalnu snagu od 150 kW, iako nema mogućnosti „V2L“, „V2H“ ili „V2G“, što znači da nema dvosmerno punjenje bilo koje vrste.
AutoRepublika