5. Februara 2025.

Evropljani bi rado kupili kineski auto, uz jedan uslov

Pozitivno mišljenje o kineskim automobilskim markama raste među evropskim kupcima, posebno među mlađim generacijama.

Ovo otkriće dolazi iz Studije uticaja kineskih marki automobila, koju je objavila kompanija za analizu podataka i savetovanje Escalent.

Istraživanje pokazuje da je čak i među potrošačima koji oklijevaju da kupe kineske automobile, cijena ključni faktor odluke.

Međutim, stepen sniženja cijene potreban da bi kupci počeli razmišljati o kineskim vozilima varira u zavisnosti od starosne grupe i zemlje.

Ključni rezultati istraživanja

Studija, sprovedena u oktobru i novembru 2024. godine, analizirala je više od 1.600 kupaca novih automobila u Francuskoj, Nemačkoj, Italiji, Španiji i Velikoj Britaniji.

Prosječno sniženje cijene koje bi motivisalo evropske kupce da razmotre kineske automobile iznosi 27%. Otprilike jedna trećina ispitanika bi bila zainteresovana ako je razlika u cijeni između 11% i 20%.

Jedan od deset ispitanika (uglavnom mlađi kupci) naveo je da bi razmislio o kineskim automobilima već sa 10% nižom cijenom u odnosu na poznate marke.

Percepcija kineskih automobila u Evropi

Čak 72% evropskih kupaca očekuje da kineski automobili budu jeftiniji od poznatih evropskih, japanskih i korejskih marki. Električni modeli (EV) kineskih brendova više se ne doživljavaju kao jeftine kopije, već kao inovativna vozila koja se mogu uporediti sa globalnim automobilskim gigantima.

U južnoj Evropi (Italija i Španija), gdje kupci imaju pozitivniji stav prema kineskim markama, očekuju se veća sniženja cijena kao glavni faktor za donošenje odluke o kupovini.

(Revija HAK)

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare