13. Juna 2023.

Evo šta nudi nova Husqvarna enduro linija za 2024.

Većina novina za Husqvarna enduro liniju se može uporediti s nedavnim promenama u ponudi KTM-a.

To znači da dvotaktni TE motori dobijaju TBi sistem koji ima za cilj da obezbedi oštrinu karburacije uz sve benefite ubrizgavanja goriva.

Tu je i novo WP ogibljenje, s XACT Closed Cartridge prednjim viljuškama, dok novi XACT zadnji amortizer štedi 100 g težine u odnosu na prethodno izdanje i može da održi hod točka od 300 mm uprkos gubitku 15 mm na sopstvenoj dužini. Vešanje na oba kraja je takođe podesivo bez alata.



Ažurirani čelični ram od hrom-molibdena je dizajniran “da radi u skladu sa WP ogibljenjem”, navodi se u zvaničnom saopštenju za štampu. Na novom izdanju je promenjena i savitljivost rama.

Što se tiče podrama, konstrukcija je aluminijum-poliamid hibrid, što je promena u odnosu na prošlu godinu. Razlog je potraga za izdržljivošću.

Kao i kod KTM-ovih endura iz nove linije, Husqvarna četvorotaktni FE modeli imaju motore rotirane dva stepena unazad u ramu u poređenju sa motociklima prethodne generacije. U poređenju sa 27,6 kg iz 2023, motor FE 250 iz 2024 teži 27,8 kg, što je jednako ekvivalentnom modelu u KTM enduro asortimanu za 2024. Za 2024. 350 FE (28,2 kg), motor je 0,6 kg lakši od KTM ekvivalenta (novi KTM 350 EXC-F ima motor težak 28,8 kg).



Nova grafika, karoserija i elektronika su predstavljeni na svim dvotaktnim TE i četvorotaktnim FE modelima, iako su jednosmerni kvikšifteri i kontrola proklizavanja dostupni samo na četvorotaktnim.

Detalji kao što su gume i kočnice su oblasti u kojima Husqvarna odstupa od KTM-a na enduro modelima za 2024. Dok KTM koristi Makkis gume (ili Metzeler u varijanti Six Days), na primer, Huskvarna je odabrala Michelin, a takođe je uparila GSK diskove sa Braktec kočionim čeljustima.

Sve novine na Husqvarna FE/TE

Novi čelični ram od hrom-molibdena
Novi hibridni podram od poliamida/aluminijuma
Nove 48 mm WP XACT viljuške sa zatvorenim patronom
Novi WP XACT zadnji amortizer
Nova ergonomska karoserija
Novi 2-taktni motori imaju TBI tehnologiju
Novi LED farovi su snažniji
Novi Braktec kočioni sistem i GSK diskovi
Novodizajniran multifunkcionalni prekidač kontroliše kvikšifter i kontrolu proklizavanja (samo 4-taktni modeli)
Nova ofroud kontrolna jedinica (OCU)
ProTaper upravljač
ODI ručice
Električni starter napaja litijum-jonska baterija od 2 Ah

Za više informacija kontaktirajte uvoznika Kompp co
www.kompp.co.rs
Motomagazin.rs

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare