S gotovo 200.000 prodanih automobila između 1973. i 1989. godine, G-Serija predstavlja naplodonosniju 911 seriju u historiji Porschea. Kompanija Everrati, koja je specijalizirana za električne automobile, ovom sportskom modelu je udahnula novi život tako što je konvencionalni pogon zamijenila električnim. Coupe podsjeća na ST koji se u ograničenom broju primjeraka prodavao 1970. i 1971. godine, ali treba istaći da “pravi” 911 ST nije žrtvovan za ovaj projekt.
“Pravi” 911 ST se nudio s 2,0 i 2,4-litarskim motorima i razvijao je do 270 KS, no Everrati je opremio klasični 911 s električnim pogonom koji isporučuje 440 KS, a snaga se prenosi na stražnju osovinu. Automobil inspirisan modelom ST od 0 do 100 km/h ubrzava za oko 4 sekunde, a njegova baterija kapaciteta 60 kWh pruža maksimalni domet od 322 km.
Za svoj najnoviji projekt Everrati se udružio s kompanijom RS Werks iz Pennsylvanije, koja se bavi restauracijom i modificiranjem Porscheovih automobila. Jedan od prioriteta je da težina automobila ostane što bliža originalnoj, a iako zvaničnih podataka nema, Porsche 911 ST je težak samo 960 kg. Dvije kompanije su se također fokusirale da raspodjela težine bude što bliže originalnoj.
Inače, Porsche namjerava oživjeti 911 ST ove godine u sklopu proslave 75. godišnjice brenda. Model je viđen na Nurburgringu te bi mogao biti predstavljen 8. juna. Očekuje se da će to biti najlakša verzija generacije 992 te da će automobil pokretati atmosferski 4,0-litarski 6-cilindrični motor iz modela GT3.
Električne konverzije bi mogle postati jedini način da se stari automobili spase od “istrebljenja” ukoliko sintetička goriva ne dosegnu masovnu proizvodnju.