Kompanija predstavlja kategoriju za sebe kada je u pitanju moć cena, jer potražnja za njenim tašnama kontinuirano prevazilazi njen kapacitet da ih proizvede
Prodaja kompanije “Ermes” (Hermes) je skočila jer je proizvođač uvideo da je potražnja za njihovim luksuznim tašnama “birkin” konstantna pre svega u Sjedinjenim Državama i u Kini.
Prihodi su porasli za 28 odsto u drugom kvartalu, saopštili su iz “Ermes internešenela”, a preneo je “Blumberg”. Prognoziran je skok od 24 odsto.
Na severnoameričkom kontinentu zabeležen je porast od 21 odsto u istom periodu, skoro duplo više nego što su analitičari predviđali. Istovremeno, kompanijini rivali LVMH (Moet Henesi Luj Viton) i “Ričmont” prijavili su pad potražnje u SAD nakon izuzetne dvogodišnje potražnje za luksuznom robom.
U Kini i okolnom regionu potražnja je porasla za više od trećine.
Analitičari smatraju da “Ermes” predstavlja kategoriju za sebe kada je u pitanju moć cena, jer potražnja za tašnama te kompanije kontinuirano prevazilazi njen kapacitet da ih proizvede. To znači da mnoge njene tašne postaju još vrednije u preprodaji i na aukcijama.
Tvorac čuvene “keli” tašne planira da otvori novu fabriku za proizvodnju kožne galanterije u Francuskoj kako bi održao rast od oko sedam odsto za svoje artikle.
Takođe, akcije “Ermesa” su nadmašile svoje rivale iz sektora proizvodnje luksuzne robe – ove godine su skočile za oko trećinu. Kompanija je objavila da je njena tržišna kapitalizacija prešla 200 milijardi evra ranije ove godine.
I periodični operativni prihodi su porasli više no što se predviđalo – na 2,95 milijardi evra, umesto 2,8 milijardi, u prvoj polovini godine.
RTmagazin.