EA je odavno poznat kako stalno istražuje načine za dalje monetizovanje svojih igara. Kompanija već planira da uvede AI alate kako bi izbacila brojne ljudske radnike i brže izgradila proizvode. Pored toga, EA takođe dalje istražuje uvođenje in-game reklama u više naslova.
Ovo nije prvi put da se EA bavi ovom oblašću. Reklame u igri popularizovane su na tržištu mobilnih igara. U jednom od prvih EA-ovih eksperimenata sa ovim u velikom izdanju, postavili su skoro celoekranski oglas za Amazon Prime seriju, The Boys, u meni za reprizu borbi u UFC 4. Naravno, ovo je izazvalo talas negativnih reakcija i oglas je onemogućen.
Sada je Andrew Wilson iz EA počeo da obaveštava investitore o planovima kompanije da se uključe u posao ‘Dynamic Ad Insertion’, u kojem će se reklame postavljati u igre na osnovu metrika kao što su ‘navike, istorija i interesi’, što zvuči… užasno. Sportske igre će sigurno početi da prikazuju oglase svaki put kada je pauza u igri zbog stvari poput poluvremena, zamene igrača ili pit stopova.
Drugi potencijalni načini na koje bi se ovo moglo koristiti su preko AFK tajmera. Mnogi često pauziraju na svom kontroleru i odu da nešto uzmu, ili urade nešto relativno brzo. Ti ljudi bi uskoro mogli da se vrate i pronađu neku vrstu neželjenog komercijala.
Nažalost, s obzirom na količinu stvari za koje kompanije poput EA imaju prođu na tržištu sportskih igara, reklame u igri će gotovo sigurno postati ključna komponenta u mnogim budućim igrama i to će sigurno učiniti ljude na vrhu EA bogatijim.
Play.co.rs