Ducati je na EICMA sajmu predstavio jedno posebno izdanje. U pitanju je Panigale V4 SP2 30° Anniversario 916, napravljen u čast 30. godišnjice modela 916.
Biće napravljeno ukupno 500 jedinica, a ljubitelji motocikala mogu očekivati prepoznatljive karakteristike i supersportski karakter Ducatija 916, motocikla iz kojeg potiče dizajn svih Ducati sportskih modela.
Geni 916 se mogu naći u masi koncentrisanoj na prednjoj strani, u vijugavom pogledu odozgo i u elementima kao što su far, nos, usisnici za vazduh, V na oklopu, rezervoar za gorivo u obliku dijamant, kratak i okretan rep i jednostrana zadnja viljuška.
Na godišnjicu Panigalea, počast 916 se slavi grafikom koju je kreirao Centro Stile Ducati, a koja odaje počast jednoj od najlepših trkačkih grafika u Ducatijevoj sportskoj istoriji. Ona se nalazila na mašini na kojoj je Karl Fogerti osvojio WSBK šampionat, 1999. godine.
Kultna trobojka na oklopu i broj 1 su preuzete i revidirane u modernom duhu, dok crni deo gornje polovine poklopca podseća na vazdušne kanale 916. Donji rezervoar, takođe crn, je snažan podsetnik na svet trka. Konačno, na poklopcu rezervoara nalazi se lovorov venac, u istoj zlatnoj boji kao na 916. Logo na kućištu, koji je na prvom 916 bio srebrne boje sa zlatnim obrisima, ovde je ponovo pregledan i ažuriran, skoro sa 3D efektom.
Poput trkačkog motocikla iz kojeg dobija inspiraciju za grafiki, nudi se samo u konfiguraciji sa jednim sedištem i obogaćen je aluminijumskom pločom upravljača sa laserskim graviranjem imena modela i serijskog broja. Konačno, Panigale Trentesimo Anniversario 916 dolazi sa sertifikatom o autentičnosti.
Tehnička oprema kombinuje SP2 specifikacije sa nizom finih detalja koji ovaj motocikl čine još jedinstvenijim. U stvari, Panigale V4 SP2 30° Anniversario 916 ima trkački poklopac rezervoara za gorivo izrađen od aluminijuma, vazdušne kanale za hlađenje prednjih kočnica, toplotni štit izduvnog sistema, krila i prednji blatobran od ugljeničnih vlakana.
Od ugljeničnih vlakana su i petokrake felne, koje 1,4 kg manje u poređenju sa kovanim Marchesinijem kod standardnog V4 S i 3,4 kg manje u poređenju sa onima kod Panigale V4. Inercijski moment je smanjen za oko 26% napred i 46% pozadi, čineći motocikl agilnijim, manje zamornim i preciznijim pri ubrzanju.
Kočioni sistem je najbolji u svojoj klasi zahvaljujući Brembo Stylema R čeljusti i rashladnim kanalima, nudi visoku efikasnost kočenja. Brembo MCS glavni cilindar sa daljinskim podešavanjem omogućava jednostavno, intuitivno podešavanje osećaja i udaljenosti od upravljača bez zaustavljanja.
STM EVO kvačilo nudi veću fluidnost u svim fazama vožnje sa zatvorenim gasom, kao što je ulazak u krivinu, i omogućava prilagođavanje nivoa mehaničkog kočenja motorom promenom sekundarne opruge. U upotrebi na stazi, sa otvorenim poklopcem kvačila, entuzijasti mogu da uživaju u klasičnom zvuku koji karakteriše Ducati trkačke motocikle.
Podesive stopice od aluminijuma omogućavaju da se položaj za vožnju prilagodi bilo kojoj građi i omogućavaju upotrebu standardnog Ducati kvikšiftera, koji se može konfigurisati ili kao tradicionalni menjač ili sa trkačkim šablonom. Konačno, Ducati Data Analyser+ sistem za prikupljanje podataka omogućava praćenje performansi vozača.
Motocikl se isporučuje u izdanju potpuno spremnom za stazu, koji uključuje aluminijumske poklopce za uklanjanje retrovizor*, komplet za uklanjanje držača registarskih tablica, otvoreni poklopac kvačila i Ducati Data Analyser+ sistem za prikupljanje podataka.
Motomagazin.rs