Ducati na na EICMA sajmu u Milanu predstavio dva nova modela s V2 agregatom. To su Panigale V2 i Streetfighter V2.
Kod Panigale V2, novi motor, koji je Ducati nedavno otkrio, proizvodi 118 KS, a uz to, imamo maksimalni obrtni moment iznosi 94 Nm. Nova jedinica bi trebalo da bude mnogo upotrebljivija na putu, jer proizvodi 70 odsto te brojke na samo 3.000 obrtaja.
Takođe je veoma lagan motor, sa težinom od 54,5 kg. To predstavlja gubitak težine od 9,4 kg u odnosu na stari V-tvun (tj. L-tvin kako ga Ducati nazove), doprinoseći ukupnom smanjenju težine od 17 kg na Panigale V2 S. To čini cifru težine od 176 kg, što ga čini najlakšim motocikl ikada koji je nosio ime Panigale.
Podešavanje šasije zavisi od verzije koju kupite. Osnovna verzija Panigale V2 koristi Marzocchi naopačke viljuške i KYB mono-amortizer, oba potpuno podesiva, dok Panigale V2 S ih prebacuje na Ohlins prednji i zadnji raspored, dok takođe prebacuje olovnu bateriju na lakši litijum-jonski deo .
Drugi novitet EICMA sajma u Milanu je Streetfighter V2, koji donosi 118 KS i 94 Nm maksimalnog obrtnog momenta.
Osim toga, 70 odsto te brojke dostupno je na samo 3.000 obrtaja u minuti, tako da bi novi tvini dalje trebalo da se oseća dosta hrabrosti, a da ne spominjemo da je bolje prilagođen za vožnju na putu. Motor je takođe 9,4 kg lakši u poređenju sa starom Superquadro jedinicom, što doprinosi ukupnom smanjenju težine od 17,5 kg.
Što se tiče šasije, šta ćete dobiti zavisi od toga da li ćete se odlučiti za osnovni Streetfighter V2 ili ćete se otvoriti za Streetfighter V2 S. Prvi dobija potpuno podesivu Marzocchi preokrenutu viljušku i potpuno podesivi KYM monoamortizer, dok S varijanta ima Ohlins NIX-30 viljušku i zadnji amortizer iste firme. S varijanta takođe dobija lakšu litijumsku bateriju i standardno je jednosed, sa “kompletom za putnike” koji je dostupan kao dodatna oprema.
Obe verzije imaju Brembo kočioni sistem sa M50 monoblok čeljustima, plus gume Pirelli Diablo Rosso IV veličine 120/70/17 napred i 19/55/17 pozadi. Održavanje stvari pod kontrolom je elektronski paket koji radi od šestosne inercijalne merne jedinice (IMU) uključujući ABS u krivinama, kontrolu vuče, kontrolu točkova, kontrolu pokretanja, ograničavač brzine u pitu i kontrolu kočenja motorom.
Motomagazin.rs