Ducati je ranije proizvodio 916 Senna, 996 Senna i 1199 Panigale Senna modele, tako da je prikladno vratiti se ovoj kultnoj varijanti. Ajrtonov prvi motocikl kada se preselio u Monte Karlo bio je upravo Ducati Monster.
Međutim, za razliku od superbajkova koji su bili ofarbani u čast brazilskog vozača, grafika novog izdanja je stilizovana u Centro Stile Ducati i inspirisana je bojama Ajrtonov kacige, žutom, plavom i zelenom, koje ujedno predstavljaju boje brazilske zastave.
Ova tema nije prisutna samo na karoseriji, već se proteže i na žute Brembo Stylema prednje kočione čeljusti, plavo sedište i žute trake na Termignoni prigušivačima izduvnog sistema. Logo Senna je takođe prisutan na rezervoaru.
Biće napravljen samo 341 primerak, u skladu sa 3 osvojena F1 šampionata, i njegove 41 pobede. Na poleđini rezervoara za gorivo nalazi se natpis “Trkanje mi je u krvi”.
Ducati Monster Senna pokereće Testastretta agregat zapremine 937 kubika, koji na raspolaganju ima 111 KS na 9.250 o/min i 93,2 Nm na 6.500 o/min.
Svaki primerak će imati pločicu s numeracijom, kao i sportsko sedište s logotipom.
Što se komponenti tiče, tu su aluminijumski prednji ram, zadnji podram male težine, aluminijumska zadnja viljuška, potpuno podesiva Ohlins NIX30 prednja viljuška, kao i potpuno podesivi Ohlins monošok amortizer.
Napred i pozadi su blatobrani od ugljeničnih vlakana, dok je štitnik motora u žutoj boji. Tu su i LED osvetljenje i 3-inčna TFT instrument tabla u boji.
Motocikl ima 3 moda vožnje, prilagođena novoj šasiji, uključujući i novi mod za vožnju u vlažnim uslovima. Pomenućemo i Ducati kontrolu proklizavanja (DTC) sa 8 nivoa. Za kočenje se napred brinu 320-mm diskovi s Stylema čeljustima, a tu je i DQS kvikšfter.
Motomagazin.rs