Radi se o modelu iz 2009. godine, a njegova početna cena iznosi oko 22.500 evra. Međutim, procenjuje se da će biti prodat za iznos između 47.500 i 59.000 evra.
Desmosedici RR je bio Ducatijev početni pokušaj da izvuče maksimum iz marketinškog potencijala MotoGP šampionata, u koji je ušao 2004. RR je bio najavljen kao drumski MotoGP motocikl, a njegov motor od 990 kubika je zasnovan na jedinici korišćenoj u originalnoj verziji Desmosedici GP.
Ovaj konkretan primerak je u vlasništvu prethodnog vlasnika bio od 2009. do njegove smrti 2020. U međuvremeu je servisiran, a prešao je ukupno 4.515 m. Dolazi sa originalnim sertifikatom o autentičnosti proizvođača i tablicom, kao i sa svim originalnim papirima, uključujući uputstva za upotrebu, garanciju/servisnu knjigu i razne Ducati dodatke i brošure o odeći. Uključeni su i V5C sertifikat i MoT sertifikat (ističe 7. februara 2025.).
Ducati je ušao u MotoGP 2003. godine, druge godine pravila o četvorotaktnim motorima od 990 kubika, i prve godine u kojoj su svi timovi premijerne klase radili na četvorotaktnim motorima. Iste godine je stigla i prva pobedea, kada je Loris Kapirosi pobedio na trci u Barseloni.
Godinu dana kasnije, Ducati je najavio Desmosedici RR, a prvi put je predstavljen na velikoj nagradi Italije 2006.
2006. je bila poslednja godina pravila za 990 kubika za MotoGP, koja su za 2007. prešla na formulu od 800 kubika, što znači da je sličnost između RR drumskog motocikla i GP trkačkog motocikla bila manje-više razbijena na komade tek što je počela proizvodnja RR, kojih je napravljeno ukupno 1.500.
Iako je Desmosedici RR bio prvi drumski motocikl koji je izveden direktno iz MotoGP motocikla, to nije bio prvi drumski model koji je izveden iz jedne gran pri mašine. Hondin NS400R je zasnovan na NS500 GP i lansiran je 1985. godine, na primer, a Yamaha RD500 (baziran na YZR500 GP trkaču) stigao je 1984. godine.
Motomagazin.rs