Kao osnovu koristi standardni motocikl, koji je već dovoljno moćan sa V-Tvin agregatom od 937 kubika (Ducati insistira na nazivu L-Tvin) koji proizvodi 110 KS.
Kao da to nije dovoljno, imate podesivo KYB ogibljenje, Brembo M50 kočione čeljusti, 320-milimetarske kočione diskove napred, 21-inčni prednju i 18-inčnu zadnju felnu, Pirelli Scorpion Rally STR pneumatike i TFT ekran sa paketima za povezivanje. U standardnoj opremi.
Da bi ga doveo do Discovery specifikacije, Ducati je dodao:
Štitnike motora
Štitnik rezervoara
Ojačane štitnike za ruke
Štitnik hladnjaka
Veće vetrobransko staklo
Grejače ručica
Centralno postolje
Par 76-litarskih aluminijumskih avanturističkih bočnih kofera
I odjednom ideja o vožnji biciklom do udaljenog kampa nije tako zabrinjavajuća perspektiva.
Ducati Desert X Discovery košta 17.295 funti (oko 20.500 evra), što je oko 2.700 evra više od standardnog Desert X.
Motomagazin.rs