Strogo govoreći, to nije restilizacija, jer se dizajn automobila ne menja. Ne koristi, na primer, novi svetlosni potpis restilizovanih modela DS 3 i DS 7. Jedina modifikacija je u ponudi sa dolaskom multimedijalnog sistema Iris Sistem DS 4 koji je ergonomičniji zahvaljujući prikazu pomoću vidžeta, takođe uključuje glasovnog asistenta i kameru od 360 stepeni sa poboljšanom definicijom dok 12-inčni ekran osetljiv na dodir ostaje isti.
Katalog je obogaćen novom završnim nivoom Opera koji je postavljen iznad verzija Performance Line + i Rivoli +, a ističe se veoma bogatom standardnom opremom, uključujući posebno vešanje koje kontroliše kamera, poboljšan noćni vid, poluautonomnu vožnju nivoa 2, audio sistem Focal Electra, krovni otvor ili paket DS Lounge (udobni nasloni za glavu pozadi, naslon za ruke, dugme za pomeranje suvozačevog sedišta napred). Ovaj novi završni nivo nudi se sa tri ambijenta enterijera: crvenim, sivim i crnim.
Posle modela DS 4 i DS 7, red je na DS 9 da iskoristi specijalnu seriju Esprit de Voyage. Ističe se svetlim enterijerom, sa biserno sivim kožnim sedištima i sivom oblogom od alkantare. Dekoracije na centralnoj konzoli, komandnoj tabli i panelima vrata takođe su od kože.
Kao i ostali modeli, i ovu verziju odlikuju specifične obloge retorvizora, čiji je uzorak laserski ugraviran. DS 9 Esprit de Voyage je dostupan sa oba hibridna plug-in motora koja su ostala u katalogu: E-Tense 250 i E-Tense 360. Ovaj drugi ima pogon na sva četiri točka zahvaljujući elektromotoru postavljenom na zadnjoj osovini. Cene ovog novog asortimana, koji će biti dostupan u maju, još nisu objavljene.
AutoRepublika