Peugeot 3008 i 5008 druge generacije, pušteni na tržište 2016. i 2017. godine, spremaju se za odlazak u „večna lovišta“ kako bi ustupili mesto svojim naslednicima na proizvodnim trakama. Veoma slični po stilu, kompaktni krosover i njegova alternativa sa sedam sedišta označili su prekretnicu za Peugeot.
Neki su bili nezadovoljni time što su modeli druge generacije postali pravi krosoveri, dok su prve generacije bile povišeni minivenovi. U suštini, 3008 i 5008 druge serije su predstavljali estetsku obnovu marke pod vođstvom dizajnera Žila Vidala, koji danas radi u Renaultu.
Dva „lava“ su postigli ogroman uspeh, proizvodivši se u Francuskoj, ali i u Kini i Maleziji, a plus je vršena montaža poluproizvedenih modela na nekoliko lokacija u Africi.
Prema rečima naših kolega iz France Bleua, izrada poslednjeg Peugeota 3008 II počela je 27. maja u Sošou, ali je morala da bude prekinuta zbog problema sa snabdevanjem delovima. Njegovo puštanje iz fabrike sada je zakazano za 5. jun i biće 1.388.163. primerak ove generacije. Proizvodnja novog Peugeota 3008 (P64) će tada moći da se poveća, posebno kroz uvođenje njegove plug-in hibridne varijante pored mikro-hibridne i električne verzije.
Peugeot 5008 II se proizvodi u istim fabrikama kao i 3008, ali i u Renu. Njegova proizvodnja postepeno prestaje. Prema našim informacijama, više ga nije moguće naručiti sa motorom 1.2 Hybrid 136. Poslednji primerak modela mora da napusti proizvodne trake krajem septembra ove godine. Novi 5008 (P74) će se proizvoditi isključivo u Sošou, a svoje motore će deliti sa 3008 III. Prema našim informacijama, biće dostupan za naručivanje početkom leta za isporuku od sledećeg oktobra.
AutoRepublika