Japanska Honda prijavila je rast kvartalnog profita od 78 odsto, podstaknuta povećanjem prodaje, posebno na sjevernoameričkom tržištu, i slabijim jenom.
Drugi najveći japanski proizvođač automobila po prodaji saopštio je da je operativni profit iznosio 394,4 milijarde jena (3,7 milijardi dolara) do juna, što je lako nadmašilo prosečnu procenu od 324,74 milijarde jena u anketi Refinitiva, prenosi Reuters.
To je značajno povećanje u poređenju sa profitom od 222,2 milijarde jena u istom periodu prošle godine.
Kao i drugi proizvođači automobila, Honda je navela da je imala koristi od snažne prodaje na američkom tržištu, koje je ključno, jer se situacija sa snabdevanjem delovima i poluprovodnicima stabilizovala nakon završetka pandemije.
Honda je zadržala svoju prognozu operativnog profita za tekuću godinu (jedan billion jena), što je niže od prosečne prognoze analitičara od 1,117 biliona jena.
B92.