Na Game Developers konferenciji 2023, kompanija Nvidia je najavila novine vezane za DLSS 3. Redfall će podržati DLSS Frame Generation (pored RTX i Reflex), ali to je samo jedna od nekoliko novih igara koje su najavljene.
Diablo IV, čija je beta prednarudžbina krenula juče će podržati DLSS 3. Majkl Bukovski, tehnički direktor kompanije Blizzard za Diablo IV, rekao je da je prioritet kompanije bio da se Diablo IV može igrati glatko na različitim konfiguracijama, pa je stoga posebno bitna saradnja kompanije Nvidia i Blizzard, te optimizacijom za Nvidia GeForce RTX 40 seriju grafika i DLSS 3.
I Redfall i Diablo IV će podržati tehnologiju u trenutka lansiranja (2. maj i 6. jun). Nažalost, DLSS 3 neće biti podržan za Diablo IV beta testiranje, ali će biti implementiran pre podrške za ray tracing tehnologiju koja će biti dodata nakon premijere, omogućavajući dodatno vizuelno poboljšanje.
Druga velika igra koja će uskoro biti ažurirana podrškom za DLSS Frame Generation je Forza Horizon 5. Trkačka igra otvorenog sveta koju je napravila Playground Games dobila je podršku za DLSS 2 i ray tracing pre nekoliko meseci, ali je dobitak od DLSS Super Resolution ponekad bio skroman zbog toga što igra uglavnom najviše opterećuje CPU, piše Wccftech. Sa druge strane, DLSS 3 je napravljen upravo da to zaobiđe pošto generiše frejmove nezavisno od CPU-a, tako da bi Forza Horizon 5 trebalo da radi mnogo brže kada je Frame Generation opcija aktivna.
Nekoliko manjih igara takođe dobija DLSS podršku, kao što su Deceive Inc. (izlazi 21. marta), Gripper (izlazi 29. marta) i Smalland: Survive the Wilds (takođe izlazi 29. marta za one koji su se prijavili za rani pristup).
Sve u svemu, Nvidia je najavila da se DLSS 3 usvaja mnogo brže od DLSS 2, otprilike sedam puta brže kada se uzme u obzir prvih šest meseci. Nvidia DLSS 3 će biti integrisan u Unreal Engine 5.2 verziji, što znači da će sve veći broj igara u narednom periodu dolaziti sa podrškom za DLSS 3.