Kompanija je bila u centru pažnje otkako su ispala vrata sa potpuno novog aviona 737 Max tokom leta kompanije Alaska Airlines, ostavljajući rupu na trupu aviona.
Kao dio istrage, uzbunjivači unutar Boeinga rekli su Senatu u aprilu da modeli 737 Max, 787 Dreamliner i 777 imaju ozbiljne probleme u proizvodnji.
Zabrinutost oko Boeingovog odnosa prema sigurnosti i uslovima kontrole kvaliteta u fabrikama nije novost.
Kompanija se suočila sa intenzivnim kritikama prije pet godina, nakon što su se dva aviona 737 Max srušila u odvojenim, ali gotovo identičnim nesrećama, pri čemu je poginulo 346 ljudi.
U pripremljenom govoru Kalun je rekao da Boeing žali zbog gubitka života, i dodao da je kompaniji najvažnija sigurnost ljudi koji se ukrcaju u njihove avione.
U oktobru 2018., nesreća Lion Aira dovela je do privremenog prizemljenja Boeinga 737 Max. Svih 189 ljudi na letu poginulo je nakon što se avion srušio u more 13 minuta nakon polijetanja iz Džakarte u Indoneziji.
U martu 2019, let Ethiopian Airlinesa, koji je bio Boeing 737 Max, srušio se šest minuta nakon polijetanja iz glavnog grada Etiopije Adis Abebe. Svih 157 ljudi u avionu je poginulo, a oba ova pada povezana su sa neispravnim sistemima kontrole leta.
Govoreći uoči saslušanja u utorak, senator Ričard Blumental, koji predsjedava panelom, rekao je da Boeing mora popraviti narušenu sigurnosnu kulturu i da je to zadatak menadžmenta.
“Godine stavljanja profita ispred sigurnosti, cijene dionica ispred kvaliteta i brzine proizvodnje ispred odgovornosti dovele su Boeing do ovog trenutka, a njegova šuplja obećanja više ne mogu biti tolerisana”, dodao je.
Kalun je rekao da je nakon incidenta kompanija sarađivala sa istragama američkih vlasti, kao i da je slušala zaposlene i prekidala proizvodnju u pogonima kako bi se riješila sva potencijalna pitanja.
U maju, kompanija je regulatorima predstavila i plan koji ima za cilj poboljšanje kvaliteta aviona, prenosi BBC.
Nezavisne.com