Auto ima oznaku Mercedes-Maybach S580e gde se slovo “e” u nazivu odnosi na plug-in hibridni pogon. Najveća i verovatno jedina prava inovacija tiče se pogona.
Elektrifikacija je uticala i da se Maybach “spusti među smrtnike”, odnosno na nivo od šest cilindara.
Naime, u srcu pogona je 3.0 redni šestocilindarski benzinac sa 367 KS i 500 Nm, a uparen je sa elektromotorom koji proizvodi maksimalnih 150 KS i 440 Nm.
Ukupna kombinovana snaga je 510 ks, a obrtni moment dostiže 750 Nm, što odgovara “običnom” Mercedesu S580e.
Očekivano, performanse su iste, što govori da ova luksuzna “krstarica” dostiže 100 km/h za 5,1 sekundu, a maksimalna brzina je limitirana na 250 km/h, odnosno na 140 km/h, ukoliko se auto kreće samo na struju.
Automobil se isporučuje sa punjačem snage 11 kW, dok je kao opcija dostupan i jači od 60 kW. U drugom slučaju, baterija od 28 kWh se puni za samo pola sata.
Električni domet je 100 km.
Utisak je da se elektrifikacija Maybacha dešava pomalo stidljivo, pa su jedini znaci prepoznavanja elektrifkovane verzije plavi detalji u farovima i portu za punjenje.
Unutra je novina samo indikator statusa baterije na digitalnoj instrument tabli.
I jedna zanimljivost. Ovaj model će debitovati u Kini, zatim na Tajlandu, a tek onda će doći u Evropu.
Do kraja godine stiže prvi potpuno električni Maybach, verovatno zasnovan na modelu Mercedes EQS SUV.