Obnovljene su obe verzije, standardni GEL i GLE Coupe. Najveća novina je elektrifikacija čitave palete uz povećanje snage, a ponudu čine “laki” hibridi, benzinac GLE 450, kao i dizelaši GLE 300d i GLE 400d.
Benzinski 3.0 proizvodi 381 KS i 500 Nm, dok su dizel opcije 2.0 sa 269 KS i 550 Nm i 3.0 sa 367 KS i 750 Nm.
U ponudi su i dva plug-in hibrida, a to su GLE 400e sa 2.0 benzinskim motorom od 252 KS i GLE 350de sa 2.0 dizel motorom od 197 KS.
Pridružuje im se elektromotor od 100 KS i 440 Nm, koji omogućava čisto električni domet do 105 km.
Vrh asortimana su AMG verzije. Slabiji GLE 53 dolazi sa 3.0 benzinskim motorom, i ukupno 435 KS i dodatnih 22 KS od integrisanog startera-generatora (ISG).
Snažniji GLE 63 S ima 4.0 V8 ispod haube sa 612 KS (+22 KS). Ovaj drugi ubrzava do 100 km/h za samo 3,9 sekundi.
Pored elektrifikovanih pogona, AMG modeli dobijaju revidirano ogibljenje.
Kada su u pitanju vizuelne inovacije, one su najuočljivije na prednjoj strani.
Dobri poznavaoci lika i dela Mercedesa sada će primetiti horizontalnu letvicu na maski napravljenu u segmentima, kao i hromiranu ivicu većih usisnika.
Svetla su spolja identična, ali donose novu tehnologiju.
U kabini, novina se tiče volana, koji je dobio komande za upravljanje digitalnim kokpitom, kao i multimedijalnim sistemom.
I u enterijeru su prisutni novi detalji u hromiranoj završnoj obradi, pre svega na ventilacionim okvirima.
Pomenimo i Off-Road Engineering Package, koji pored povišenog klirensa i dodatne zaštite donosi dodatne opcije za pomoć u vožnji van asfalta.
Prodaja modela za 2023. počinje u julu ove godine, a cene još nisu objavljene. U svakom slučaju, računajte da će biti više, ako ne zbog inflacije, onda zbog bogatije opreme.
B92.