Novi Renault Boreal biće dostupan u 70 zemalja, ali ne i na većem delu evropskog kontinenta.
Ovaj model je zapravo Dacia Bigster sa značajnim stilskim izmenama. Kao što je vidljivo, automobil je prilagođen aktuelnom Renaultovom dizajnerskom pravcu i verovatno bi mnoge prevario da je u pitanju potpuno novi model. Prednji deo karakteriše niz svetala, koja možda deluju zbunjujuće na prvi pogled, ali ipak deluju elegantno. Pozadi su postavljena izdužena svetla.
Boreal je dugačak 4.556 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.702 mm. SUV ima isto međuosovinsko rastojanje kao i Bigster, ali je ukupno 14 mm kraći, što se može pripisati stilskim rešenjima, a ne nekim ozbiljnim razlikama.
Renaultov dizajn nastavlja se u kabini sa revidiranom instrument tablom i novim ventilacionim otvorima. Ugrađeni su 10-inčna digitalna instrument tabla i 10-inčni infotainment sistem.
Boreal nudi do 24 sistema pomoći vozaču, uključujući Active Driver Assist, koji kombinuje adaptivni tempomat sa funkcijom održavanja vozila u traci. Takođe poseduje i elemente luksuza poput Harman Kardon audio sistema.
Boreal će pokretati 1,3-litarski motor sa turbopunjačem povezan sa šestostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom. U Brazilu je prijavljen na 156 KS kada radi na benzin i 163 KS kada radi na fleksibilno gorivo. U Turskoj, na primer, razvija 138 KS.
Boreal će se proizvoditi u Brazilu i Turskoj. Fabrika u Kuritibi proizvodiće Boreal za 17 latinoameričkih zemalja, dok će fabrika u Bursi proizvoditi SUV C-segmenta za 54 druga tržišta, uključujući istočnu Evropu, Bliski istok i mediteranske zemlje.